Sťahujete sa? Pomôže vám týchto 6 tipov pre efektívnejšie sťahovanie

Ste v pracovnom švungu a stojí pred vami náročná úloha v podobe sťahovania sa do nových priestorov? Sťahovanie môže predstavovať množstvo času navyše, avšak s týmito praktickými tipmi bude vaše sťahovanie rýchle a efektívne.

Sťahovanie si dôsledne naplánujte

Keď sa povie sťahovanie, množstvo ľudí si predstaví ten najhorší možný scenár. Balenie – prekladanie – vyhadzovanie – sťahovanie – vybaľovanie. Takýto proces vás pri sťahovaní kancelárie do nových priestorov čaká. Hoci sa to môže zdať komplikované a už teraz sa vám do toho nechce, dobre naplánované sťahovanie vám celý proces môže uľahčiť. Preto si vopred naplánujte, ktoré veci si zoberiete so sebou, pripravte si dostatok krabíc, dohodnite si možný termín nasťahovania sa, vybavte si sťahovaciu službu a nezabúdajte ani na termín výpovednej doby. V prípade, že prenájom súčasných priestorov bol bez komplikácií, takýto náhly odchod môže predstavovať pre prenajímateľa veľký problém. Preto sa s ním vopred dohodnite na termíne výpovednej doby, aby bolo sťahovanie bez komplikácií.

planovanie stahovania

Dôkladne pripravte nové priestory na sťahovanie

Špinavé a nekompletné nové priestory vaše sťahovanie vôbec neuľahčia, práve naopak. Preto si vopred pripravte nové priestory na nasťahovanie sa. Všetky veľké nečistoty, ktoré by vám mohli prekážať odstráňte, rovnako ako aj nečistotu v podobe prachu, špiny na oknách či na zemi. Vopred si tiež skontrolujte, či vám dodávateľ všetko doručil a prenajímateľ nových priestorov zadovážil, na čom ste sa vopred dohodli. Tiež nezabudnite skontrolovať prívod vody, elektriny či internetového spojenia, v prípade, že ho na výkon svojej práce potrebujete. Pred nasťahovaním sa si vopred premyslíte, ako vaše nové kancelárske priestory budú vyzerať. Podrobne si tiež premyslite rozloženie miestností, nábytku či zasadací poriadok, aby vás to neprekvapilo.

Vopred si premyslite, čo si so sebou zoberiete

Sťahovanie sa do nových priestorov je skvelou príležitosťou zbaviť sa nepotrebných vecí, na ktoré doteraz len sadal prach. Preto si vopred premyslite, čo si so sebou do nových priestorov zoberiete. Zbytočnosti vytrieďte a vyhoďte, veci a nábytok, ktorý do nových priestorov nechcete, buď predajte alebo darujte a ten zničený odneste na zberný dvor. To sa týka aj elektroniky.

stahovanie kancelarie

Profesionálne balenie pomôže

Nahádzať vecí do krabíc je síce veľmi rýchle, ale vôbec nie praktické. Predmety, ktoré si so sebou beriete, si roztrieďte na tie, ktoré budete nevyhnutne potrebovať na svoju prácu a na tie, bez ktorých sa určitý čas zaobídete. Krabice si následne označte etiketami, aby ste predišli prehrabávaniu sa či nezmyselnému hľadaniu. Krabice naplňte len takým množstvom vecí, ktoré jednoducho prenesiete, preto kombinujte ťažké a ľahké veci. Avšak nemiešajte predmety z rozličných miestností do jednej krabice. Krabice dôkladne zalepte, aby sa pri sťahovaní nepoškodili.

Chráňte veci pred zničením

Okrem dôkladne zalepených krabíc, myslite aj na profesionálne balenie nábytku a elektroniky, ktorú si so sebou zoberiete. Rohy nábytkov ochráňte špeciálnymi nábytkovými rohovníkmi, ktoré vám pri sťahovaní pomôžu. Nábytok, elektroniku, či vybavenie kuchyne môžete zabaliť aj do ochrannej fólie či krabíc s mäkkou výplňou, ktorá veci ochráni proti rozbitiu. Preto myslite aj na zálohovanie dôležitých dokumentov na externé disky, o ktoré by ste pri sťahovaní mohli prísť. Pri sťahovaní tiež myslite na rozmery miestností a dverí, najmä v nových priestoroch.

chrante veci pred znicenim

Klientov a dôležité inštitúcie oboznámte s novou adresou

To, že pre vás sťahovanie predstavuje samozrejmosť ešte neznamená, že je to jasná informácia aj pre vašich súčasných či potenciálnych klientov a dôležité úrady či inštitúcie. Preto vopred oboznámte klientov, či potrebné úrady o zmene adresy firmy, aby vás mohli všetci nájsť a kontaktovať vás na novej adrese. Akým spôsobom to urobíte, je len na vás, avšak odporúčame každého klienta o tom upovedomiť osobitne a v dostatočnom predstihu.

Ak máte v pláne zmeniť miesto pôsobiska vašej firmy a hľadáte nové kancelárske priestory, pokojne nás kontaktujte  v Jarošova Office Centre, kde si môžete vyskladať vlastnú kanceláriu na mieru a podľa vlastných predstáv.

 

Comments are closed.