Novoročné predsavzatie: Presťahovať sa do nových kancelárskych priestorov

Plánovali ste v roku 2021, že zmeníte svoje kancelárske priestory, ale nenašli ste to pravé orechové? Nevadí. Splňte si svoje novoročné predsavzatie a presťahujte sa do nových kancelárskych priestorov, ktoré budú tým pravým miestom pre váš biznis.

Určenie si požiadaviek na novú kanceláriu

Pred samotným nasťahovaním sa a vyberaním priestorov je dôležité určiť si požiadavky na novú kanceláriu. Pre tých, ktorí doposiaľ pracovali v kancelárii to bude omnoho jednoduchšie, ako pre tých, ktorí pracovali len z domu a hľadajú si nové kancelárske priestory pre svoj biznis. Pri výbere kancelárie je preto dôležité určiť si všetky požiadavky, ktoré by vaše nové priestory mali spĺňať. Vopred je potrebné myslieť na rozlohu, polohu kancelárskych priestorov, aby mali vaši klienti a zamestnanci lepší prístup na pracovisko a samozrejme treba myslieť aj na občiansku vybavenosť v okolí vašich priestorov.

Sledovanie ponúk kancelárskych priestorov

Bratislava ponúka skutočne mnoho kancelárskych priestorov na prenájom. Ale tak ako ponúk na prenájom pribúda, mnoho z nich sa aj rýchlo obsadí. Preto ak túžite po skutočne dobrom mieste pre váš biznis, mali by ste promptne reagovať na ponuky, ktoré vás zaujali. Zväčša ide o ponuky, ktoré sa nachádzajú vo výhodnej lokalite s dobrou dostupnosťou a parkovaním, so skvelým dispozičným riešením, s výhodnou cenou a s množstvom služieb, ktoré sa nachádzajú priamo v budove alebo v jej okolí.

kancelarske priestory

Porovnávanie ponúk

Pri výbere kancelárskych priestorov, najmä tých, ktoré sú skutočne lukratívne, by ste mali reagovať promptne, ale pred samotným prenájmom by ste si jednotlivé ponuky mali vopred porovnať. Vyberte si zo všetkých ponúk len 3 najlepšie, ktoré spĺňajú všetky vaše požiadavky a dohodnite si čas obhliadky, pretože mnoho ponúk na internete môže vyzerať zaujímavo, ale v skutočnosti nemusia byť pre vás tým pravým miestom. Pokojne, ak si neviete vybrať, prípadne neviete, ktorý kancelársky priestor by bol pre vás najvhodnejším, nechajte si poradiť odborníkmi.

Výber tej pravej kancelárie

Výber kancelárskych priestorov nie je chvíľková záležitosť. Preto je pri výbere potrebné zvážiť všetky za a proti, ktoré kancelárske priestory ponúkajú. Výber priestorov vám určite uľahčí dobrá cena za prenájom či počet služieb, ktoré sú ponúkané priamo v budove. Preto ak túžite po skvelom kancelárskom priestore, potom si pozrite ponuku od Jarošova Office Centre. Medzi hlavné benefity patrí recepcia priamo pri vstupe, ktorá spolu so strážnou službou funguje 24/7. Určite oceníte parkovanie, stravovanie, sprchy a bicyklové stojisko. Čo oceníte ešte viac, je určite cena, ktorá sa pohybuje v rozmedzí od 7 € za m2. Samozrejme, najväčšou výhodou sú flexibilné kancelárske priestory prispôsobené vašim požiadavkám, výborná lokalita a dopravná dostupnosť.

Sťahovanie sa do nových priestorov

Okrem výberu tých pravých kancelárskych priestorov je potrebné naplánovať aj samotné sťahovanie, ktoré súvisí s organizáciou, vyraďovaním zbytočností z kancelárie a balením. O tom, ako sa presťahovať do nového prostredia bez komplikácií si môžete prečítať v našom predošlom článku.

nove kancelarie

Ak túžite po kancelárskych priestoroch, ktoré sú moderné a flexibilné pre vašu menšiu, strednú alebo veľkú spoločnosť, potom nás neváhajte kontaktovať do Jarošova Office Centre.

Comments are closed.