4 dôvody, prečo sa presťahovať do novej kancelárie

Pri neustálom zaneprázdnení si človek mnohokrát nevšimne bežné veci, ktoré sa okolo neho dejú. Tak je to aj v prípade práci v kancelárii. Pokiaľ riešite dôležité veci, možno nevidíte problém, ktorý v kancelárii vzniká. Tieto problémy často súvisia aj s nevhodnými kancelárskymi priestormi. Toto sú 4 dôvody, prečo by ste sa mali presťahovať do novej kancelárie.

1. Veľkosť kancelárskych priestorov

Pracujete vo veľkých alebo príliš malých kanceláriách? Každý zamestnanec by mal mať dostatok priestoru na svoju prácu. Stiesnené, ale aj veľké priestory sa často prejavujú v pracovnom nasadení zamestnancov. Pokiaľ budete premýšľať nad výberom nových kancelárskych priestorov, mali by ste myslieť na ďalšiu expanziu vášho podnikania. V Jarošova Office Centre si môžete prenajať kancelárske priestory na mieru, a to od 17 m2 do 1710 m2.

2. Lokalita a dostupnosť kancelárie

Ak sa vaše kancelárie nachádzajú na okraji mesta alebo na zle dostupnom mieste, je čas na zmenu. Myslieť by ste mali na dobrú dostupnosť, lokalitu či na infraštruktúru miesta podnikania. Vaše kancelárske priestory by sa mali nachádzať v obchodnej zóne, ktorá vám ponúka nové príležitosti, pretože dlhoročné pôsobenie na jednom mieste môže viesť ku stagnácii. Presťahujte sa do nových kancelárskych priestorov s dobrým parkovaním a ukážte sa novým klientom a zamestnancom, ktorí o vás ešte nepočuli.

kancelárie

3. Zastaraný dizajn či podmienky na pracovisku

Nie sú vaše kancelárske priestory pre vašu firmu dosť reprezentatívne? Je to ďalší dôvod pouvažovať nad zmenou priestorov. Pokiaľ ste v podnájme, v ktorom nie je povolená väčšia rekonštrukcia, potom si nájdite nové kancelárske priestory, ktoré budú všestranné, svieže a moderné. V Jarošova Office Centre vám ponúkame flexibilné kancelárske priestory, ktoré pretvoríme podľa vašich predstáv. Dohodnite si stretnutie so svojim klientom v nových reprezentatívnych priestoroch a ušetrite množstvo času pri presúvaní sa z miesta na miesto.

4. Vysoké prevádzkové náklady na prenájom kancelárie

Presťahovať sa do nových kancelárií môže spočiatku vyzerať ako veľmi nákladné. Avšak v konečnom dôsledku ostať v pôvodných kanceláriách vás môže stáť viac. Vaša súčasná kancelária nemusí byť tak efektívna ako nové priestory, ktoré vám môžu priniesť viac peňazí. To znamená, že investícia do nových priestorov sa vám už za krátku dobu vráti. Pokiaľ budete pracovať v kancelárskych priestoroch v administratívnej budove Jarošova Office Centre, môžete mať v cene zahrnuté aj mnohé vynikajúce služby. Okrem toho sa administratívna budova Jarošova Office Centre nachádza v skvelej lokalite a ponúka vám nízku cenu za prenájom priestorov a nízke prevádzkové náklady.

kancelárie

Ak ste sa aspoň v jednom z týchto dôvodov našli, potom je čas presťahovať sa do nových kancelárskych priestorov. V Jarošova Office Centre vám ponúkame možnosť prenajať si svoje vlastné kancelárske priestory, ktoré si viete prispôsobiť svojim potrebám. Prenajať si môžete kancelárie menších, stredných alebo väčších rozmerov. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať, prípadne si vyskladajte svoju kanceláriu v našom konfigurátorovi.

Comments are closed.