Nové kancelárske priestory v novom roku

Nový rok sa rovná nové kancelárske priestory. Pokiaľ túžite po nových priestoroch, práve s príchodom nového roka by ste tak mali učiniť. Okrem nových výziev tak získate nové nadšenie a odhodlanie zlepšiť svoje výkony a dosahovať svoje ciele viac a efektívnejšie v nových kanceláriách.

Ako nájsť nové kancelárske priestory?

Pri prenájme nových kancelárskych priestorov je potrebné zvážiť niekoľko faktorov. Týka sa to najmä polohy, rozlohy, vybavenia priestorov či ceny za prenájom. Pri prenájme priestorov je dôležité myslieť aj na vašich zamestnancov či klientov. V budúcnosti sa možno vaša firma rozrastie, a to je taktiež dôležitý faktor, ktorý treba zohľadniť pri prenájme novej kancelárie. Ako teda nájsť vhodné kancelárske priestory v novom roku?

Poloha a rozloha kancelárskych priestorov

Pri výbere nových kancelárskych priestorov by ste mali zvážiť predovšetkým polohu a rozlohu priestorov. Poloha kancelárskych priestorov je dôležitá najmä z pohľadu vás a vašich zamestnancov a z pohľadu klientov, aby vás rýchlo našli a mali k vám blízko. Poloha súvisí aj s občianskou vybavenosťou. Pri rozlohe však treba myslieť na to, aby mal každý dostatok priestoru na svoju prácu. Myslíte aj na spoločné priestory, priestor na oddych a zasadaciu miestnosť. Pokiaľ ste sám sebe šéfom, potom zvážte či si prenajmete vlastnú malú kanceláriu alebo coworking. V prípade veľkej firmy môžete zvážiť viacero možností. Môžete si prenajať veľké kancelárske priestory, ktoré si sami navrhnete, celé poschodie v administratívnej budove, vlastný dom na prenájom, voľné kancelárie bez zariadenia alebo plne zariadené kancelárske priestory, do ktorých sa už len stačí nasťahovať.

Cena za prenájom kancelárskych priestorov

V prípade veľkého množstva ponúk rozhoduje najmä cena. Tá sa pohybuje v rôznych výškach. Pri cene je dôležité zvážiť cenu za metre štvorcové, náklady na energie, cenu za parkovacie miesto v prípade, že nie je zadarmo a služby, ktoré sú ponúkané. V prípade veľkých kancelárskych priestorov sa aj na prvý pohľad nízka cena môže v konečnom dôsledku zdať príliš vysoká. Veľmi zaujímavou cenou je 8,90 €/m2, ktorú vám ponúkame v administratívnej budove Jarošova Office Centre. Ide o kompletne zariadený priestor vhodný až pre 50 zamestnancov. Vybrať si môžete priestor od 150 do 350 m2.

Vybavenie a zariadenie kancelárskych priestorov

Čo sa týka zariadenia a vybavenia kancelárskych priestorov, tie si viete navrhnúť sami, prípadne si prenajať plne zariadené kancelárie. Výhodou sú predovšetkým otvárateľné okná a klimatizované priestory, v ktorých sa vám najmä počas leta bude pracovať lepšie. Pokiaľ nechcete riešiť žiadne komplikácie týkajúce sa zariaďovania kancelárií, potom si prenajmite plne zariadené kancelárie. V plne zariadených priestoroch máte k dispozícii nábytok, kuchynské vybavenie a doplnky, ktoré vám priestor skrášlia. Stačí si len priniesť vlastné zariadenia a môžete okamžite pracovať.

Služby v administratívnej budove

Výhodou presťahovania sa do nových priestorov v kancelárskej budove sú predovšetkým ponúkané služby. Ide predovšetkým o služby ako je recepcia, nonstop strážna služba, sprchy v budove, bicyklové stojisko, možnosť využívania parkoviska, upratovanie priestorov, využívanie stravovacích zariadení, chill-out zóny, zdieľané zasadacie miestnosti, stravovacie zariadenia v budove či sídlo správcu priamo v budove. Práve to zabezpečuje vysokú kvalitu poskytovaných služieb a promptné reakcie na požiadavky nájomcov.

Nasťahujte sa do nových kancelárií v novom roku

Dali ste si záväzok, že sa v novom roku nasťahujete do nových priestorov? Pri prenájme priestorov zvážte všetky ponuky a všetky výhody a nevýhody. Odporúčame vám si taktiež dohodnúť obhliadku, na ktorej vám veľmi radi zodpovieme akékoľvek otázky. Predsalen, ako sa hovorí, je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Pokiaľ máte záujem o nové kancelárske priestory v dobrej lokalite s výhodnou cenou už od 8,90 €/m2, potom nás neváhajte kontaktovať – Jarošova Office Centre.

Comments are closed.