BLOG

7 tipov, ako dosiahnuť work-life balance
V dnešnom rýchlo sa meniacom svete je dosiahnutie vyváženého pracovného a súkromného života pre mnohých

Techniky na produktivitu, ktoré vám pomôžu pri práci
V kancelárii sa môže nachádzať mnoho rušivých faktorov a elementov, ktoré môžu ovplyvniť vašu produktivitu

8 tipov, ako nestratiť pozornosť v práci
Strata pozornosti v práci je pre mnohých ľudí veľkým problémom, a to najmä v prípade kreatívnych pozícií

Tipy na pohodlné a zdravé sedenie v kancelárii
O dlhodobom sedení sa hovorí ako o novodobom fajčení. Aj práca za počítačom môže spôsobovať

Psychológia farieb: Ako vybrať správne farby do kancelárskych priestorov?
Psychológovia, ale aj výskumníci už mnohokrát zisťovali, aký vplyv majú farby, ktoré nás počas pracovnej

Coworkingové priestory: Ideálne miesto pre freelancerov
Coworking spôsobil revolúciu vo svete pracovných priestorov. Tým umožnil najmä freelancom a start-upom pracovať na

Ako zapôsobiť na potenciálnych klientov? Takto by malo vyzerať prvé stretnutie
Viete, ako sa hovorí: „Prvý dojem človek neurobí dvakrát“. Preto je potrebné byť vopred pripravený

10 tipov, ako zostať produktívny pri práci v otvorenej kancelárii
Buď ju milujete alebo nenávidíte. Áno, reč je o otvorenej kancelárii. Ide o koncept, ktorý sa v súčasnosti

Faktory, ktoré treba zvážiť pri navrhovaní kancelárie
Pri plánovaní a navrhovaní kancelárskych priestorov je dôležité zvážiť viacero faktorov, a to nielen dizajn kancelárií. Kancelárske