BLOG

7 najdôležitejších faktorov pri výbere administratívnej budovy
Okrem výberu tých správnych kancelárskych priestorov je dôležité nájsť aj vhodnú administratívnu budovu. Prenájom kancelárskych

Nové kancelárske priestory v novom roku
Nový rok sa rovná nové kancelárske priestory. Pokiaľ túžite po nových priestoroch, práve s príchodom nového

Flexibilný pracovný čas: výhody a nevýhody
Chcete si užívať viac voľného času, tráviť svoj čas viac s rodinou alebo vykonávaním svojich obľúbených

Pomodoro technika na zvýšenie efektivity pri práci
Pomodoro technika patrí medzi najviac využívané techniky, ktoré pomáhajú pri rozdelení času a väčšej efektivite pri

Syndróm vyhorenia: Časté príznaky a spôsoby, ako tomu predísť
Syndróm vyhorenia často prichádza u veľmi ctižiadostivých a pracovitých ľudí, ktorí niekedy pracujú nad rámec svojich možností.

5 výhod presťahovania sa do malej kancelárie
Po pandémii Covid-19 množstvo zamestnancov a zamestnávateľov pochopilo, aké výhody prináša práca z domu. V súčasnosti je preto

Využite vôňu v kancelárii vo svoj prospech
Pokiaľ pracujete v kancelárii so svojimi kolegami a zamestnancami, zdieľate okrem spoločného pracovného priestoru aj vzduch, vône

6 spôsobov, ako si prenajať lacný kancelársky priestor
Začínate s podnikaním a hľadáte lacný kancelársky priestor? Napriek tomu, že v Bratislave je v

10 otázok, ktoré by ste sa mali opýtať pred prenajatím si nových kancelárskych priestorov
Ešte predtým, než sa rozhodnete zaviazať a prenajať si nové kancelárske priestory, mali by ste si